2007-07-16

Nu drar jag till obygden

Nu är det dags för mig att ta mitt pick och pack och lämna civilsationen. Skall dra till landet och hälsa på päronen. Skall förflytta mig till den lilla byn Ambjörnarp, samhället med de 40 sjöarna. Ska bli ganska trevligt.

Inget supande, ingen träning eller annan storstadshets, inge Ung Vänster, inget jobb, inge skola, nada internet, nada bloggande. Kommer la orka med det i några dagar, innan jag skyndar mig hem igen. Så ni får att sitta å längta i några dagar till nästa blogginlägg kommer, gå ut i solen och sitt inte inne och häng.


Frestar med en bild på den numera ganska berömda byakrogen, som
innan järnvägen lades ner så var en ståtlig järnvägstation.
Huset till höger i bakgrunden är Sveriges dyrsate utedass.
Renoverades för några år sedan för 50 000 kronor.

Inga kommentarer: