2008-01-15

Har du vad som krävs?

Jag gjorde ett kul test på Officer.nu. Där kan man testa simultankapacitet, spatialt tänkande, minne och koncentration. Jag fick ett ganska bra resultat, trots att jag missade lite på sista övningen då jag inte riktigt förstod hur jag skulle använda musen. Gubben som gjorde rösten i testet tyckte jag nog skulle kunna vara en av dem som dom sökte för officerstjänst.



Men men, det kommer knappast hända. Dels för att jag inte vill åka med Nordic Battle Group till Afghanistan och understödja USA:s kringsföring i världen. Dels för att jag förmodligen inte är önskad i alla fall. När jag synades under mönstringen fick inte ens göra klart den, göra lumpen eller vara med i begåvningsreserven. Hade för kass syn för att vara något att ha, om man måste ha -10.0 i synkorrigering så är man ett kronvrak - och lika glad är jag för det.

Inga kommentarer: