2008-01-03

Dags att dra igång 2008

Det där med att skriva varje dag under 2008 sket sig ganska direkt. Svårt att komma igång med skrivandet, fastän man känner för det. Men jag får börja med ett lagom intetsägande "personligt" blogginlägg så löser det sig nog. Idag är det den tredje januari och jag har bestämt mig för att julen är över. Så idag skall jag iväg och ha första sittningen på KTB för i år (om de har öppet, men de har de nog). Känns tråkigt men bra att få lite vettig dygnsrytm igen.

Sedan, eller innan, får jag ta en sväng förbi föräldrarna. Glömde lämna av en tidning och ett styck bilnycklar sedan jag var där senast.

Förresten så köpte jag och käkade Ica-köttfärs igår! Om jag inte hör av mig till någon på en vecka - då är det hög tid att misstänka att Ica har förgiftat mig till döds. Jag ligger hemma avliden i mina egna spyor eller något.

Återkommer inom kort med mer vettigt innehåll. Det finns så mycket skit från regeringen och storfinansen att skriva om.

Inga kommentarer: