2008-07-05

Snälla, kan någon få slut på Springsteen-hypen?

Bruce Springsteen-hypen är något av det mest tröttsamma på länge. Kan inte alla Springsteen komma till Göteborg, gå på konserten och sen dra hem igen - utan att förpesta det offentliga rummet för oss andra. Jag vill inte ha några fler glättiga Springsteen-reportage! Jag spyr om jag får se en till konsertbilagautdelare på stan! Jag vill inte läsa tusen repotage om en och samma spelning!

Snälla, kan inte någon bara lägga ner hela hypen och sluta bjuda in Springsteen-gubben till Sverige. Det var ju fan inte länge sedan han var här ju. Max en gång per decennium borde vara gränsen för hur mycket gubbrock man orkar med.

Då kan jag hålla med om att Leif Pagrotsky känns mer fräschare.

Läs: Aftonbladet - Fansen flockades – kring Leif Pagrotsky



Inga kommentarer: