2008-08-27

Årets kändis-som-kommer-ut-historia

Och nu över till något helt annat...

Tidningen QX släpper i deras Septembernummer ut med årets kändis-komma-ut-historia. Den slår till och med förra numrets kändis-komma-ut-historia med Victoria Svensson.

Denna gång är sveriges skarpaste komiker Magnus Betnér som meddelar att han gillar tjejer, men lika gärna skulle kunna få i hop det med någon kille. Grabben är bisexuell tydligen. Kul kul.

Magnus Betnér

Vore inte Magnus Betnér lyckligt förlovad sedan tre år tillbaka skulle han lika gärna kunna ha sex med en kille. 
– Det är mest en tillfällighet att jag bara har legat med tjejer. Jag är bisexuell. Det tror jag de flesta människor är, om de skiter i att tänka efter.
– Vuxna människor borde få leva som de vill, säger han. Så länge man inte skadar någon. Jag förstår inte hur samkönat äktenskap ens kan vara en fråga. 




Läs mer: QX

2 kommentarer:

Atle Roijen sa...

Hallo!
Jeg finner ikke din e-postadresse derfor et spørsmål i denne blogg-kommentaren. Jeg bodde i Biskopsgården for ca. 45 år siden... På Regnvädersgatan 4 i Sødra Biskopsgården. Jeg gikk på skole - Sommar- og siden Vinterskolan. I sommer var jeg i Biskopsgården og "letade" etter min gamle Vårskole. Til min store overraskelse var den revet sammen med en masse hus i Norra B. Jeg skulle gjerne ha funnet noe mer materiale om dette og kanskje bilder. Vet ikke hvor jeg skal lete. Kan du hjelpe meg med noen tips? Du reagerer sikekrt på nmitt språk. Min mor var gøteborska mens min far var fra Norge. Han gikk på GTI og traff min mor der. Seinere arbeidet han på Volvo. I 1967 flytta vi til Norge.

Hilsen
Atle

Håkan Eriksson sa...

Jag vet inte riktigt... lite information finns väl på Biskopsgårdens hemsida:

http://www.biskopsgarden.goteborg.se/prod/biskopsgarden/dalis2.nsf/vyPublicerade/353C68CC89F083D1C125700A004B93EF?OpenDocument

Annars vet jag inte riktigt.