2008-05-20

Dags att uppdatera mitt CV...

Då var det dags att åter stifta bekantskap med min blogg, vars aktivitetsnivå just nu ligger lägre än glocalnet.

Denna gång bryter jag tystnaden för att uppmärksamma att miljoner människor har kunnat se mig på tv för inte så länge sedan. Saken är den att (1) för något par år sedan gjorde jag ett "fotomodellsjobb", (2) Conan O'Brian har en populär talkshow i US. Lägg i hop dessa två fakta och du kan beskåda följande TV-klipp, jag är med ca 1½ minut in i klippet:



PS. Fotomodellsjobbet var på riktigt, det är inget jag hittat på, jag hade rollen som "otränad kille på gym".

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den var ju super. Men hur hittade du den?

Håkan Eriksson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Håkan Eriksson sa...

Ah, Björn J skall ha all credit för själva noterandet. Han såg programmet och kände igen mig, gick för några dagar sedan här i Sverige. Han uppmärksammade det för mig och sedan var det bara att leta på NBC:s hemsida.

Erik Berg sa...

fantastiskt...

fem sekunder i rampljuset! Du kunde väl ha sagt något smart när du hade chansen :-)

Anonym sa...

fan det var stort, fattade aldrig vad du vill uppmärskam på expen här om veckan